In Nederland presteerde een cabaretier Theo Maassen het om te zeggen dat hij wilt dat de beveiliging van Geert Wilders wordt opgeheven omdat dan Wilders zou nadenken voordat hij wat zegt.
Mij was die man onbekend, maar in de groen-linkse-multiculturele kringen is hij waarschijnlijk wereldberoemd.
Maar nu heeft hij toch eens buiten zijn clubje mogen spreken, omdat hij boos is. Boos op Geert Wilders. Om zelf te zeggen wat hij wilt kent hij zich alle vrijheid en rechten toe. Wij gunnen dat iedereen, maar hij anderen niet.
Merk ook op: hij draagt een ROOD t-shirt met er op een symbool van verdraagzaamheid en vrede, net voor hij zich het recht toe eigende, beledigend te zeggen wat hij wil, over een man die aan het kruis stierf. Die dag waren zijn rode T-shirts met Stalin en Che erop in de was.
Omdat wij dat individu in de toekomst zouden herkennen en mijden plaatsten we hier dan een foto uit een van zijn conferences.
Mohammed of allah, daar wordt in zijn kringen wel niet mee gespot. Die verdienen zijn respect.
Breaking News ! (toegevoegd 3/1/2012)
De linkse domoor Theo Maassen heeft er blijkbaar geen benul van dat het komieken zoals hij in de moslimwereld slecht vergaat. Zo heeft een van zijn vrienden, de overwinnaar van de 'Egyptische Lente' (Het zal wel de hel worden), Mursi die president is geworden de daar bekende komiek en satiricus Bassem Youssef laten oppakken om hem voor de rechter te laten verschijnen omdat hij in zijn televisieshow Al-Barnameg grappen over Mursi heeft gemaakt.
Als hij daar met een prent van mohammed had gezwaaid (en zelfs met een kruis) dan zou hem dat zijn hoofd kosten.
Ik adviseer de linkse domoor eens in een van die prachtlanden de paljas te gaan uithangen. Hij zal zijn reisverhaal naar het beloofde land wel niet meer kunnen komen navertellen.
Gelooft hij het niet van mij? Hij kan het hier eens nalezen als er nog plaats is voor iets anders dan linkse multicul-onzin.
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstand-in-Midden-Oosten/article/detail/1556088/2013/01/01/Mursi-kan-er-niet-mee-lachen-komiek-naar-de-rechtbank.dhtml
Waarom hij nu zo boos is op Wilders?
Ze hebben waarschijnlijk zijn subsidie afgepakt, en zijn zaal was bij zijn laatste conference leeg, op enkele andere subsidieslurpers en het linkse journaille na. Hij wijdt dat aan anderen, aan rechts, niet aan zijn overbodigheid en zijn irrelevante en schadelijke linkse gedachtengoed. Ik walg van dit soort mensen dat zich intellectueler vindt dan Descartes, maar de zieke hersencellen hebben van een tumor. Dan ben ik nog te aardig wanneer ik hersencel in het meervoud schrijf, want hij heeft er maar één, en dan nog een zieke. Wie heeft zo'n minkukel voortgebracht , welk onderwijs, welke ouders; welke media en politici hebben hem tot linkse kwal gevormd? Dat die man nooit nog ergens, al was het maar een flutrolletje krijgt in een productie waar een cent belastingen aan gespendeerd werd, en nooit meer wordt uitgezonden via media betaald/ gesteund met belastinggeld. Hij en allen die zijn uitspraken onderschrijven zijn juist de mensen die voor anderen zonder enig probleem een concentratiekamp zouden oprichten. Met zulke lui, doorgedrongen zelfs tot in de Parlementen en de EUSSR is de Europese Goelag zeer nabij. Wij kennen nu minstens de ware aard van dit sujet, en het is onze plicht om deze podiumkwal blijvend te ontmaskeren als de echte fascist. Zij roepen dat wel eerst maar hebben zelf in hun broek gedaan. Ik gun hem geen gezondheid, geen geluk noch voorspoed in dit en alle volgende Nieuwejaren. Helaas zijn dat maar wensen. Niet netjes misschien, maar ik zie niet in waarom wij en Wilders hem beter moeten behandelen dan hij hem/ons. Nog wat: wat moet die man balen door het leven te moeten met de zelfde voornaam als Theo Van Gogh. Ik gun het hem die frustratie van harte. Ik ga dit artikel ook op mijn blog plaatsen opdat het bewaard blijve. Facebook is immers te vluchtig
Ik schreef dit na het lezen van een artikel in 'Het Vrije Volk'
dat ik hieronder integraal weergeef.
De zonde van Wilders: nee zeggen tegen zelfverloochening en opoffering
Cabaretier Theo Maassen wil dat de beveiliging van Wilders wordt opgeheven, onder het voorwendsel dat Wilders dan zou nadenken voordat hij wat zegt. Dat Wilders zonder beveiliging zeer waarschijnlijk hetzelfde lot wacht als Theo van Gogh, zal voor Maassen geen probleem zijn, gezien zijn opmerking over het geven van een spuitje aan een valse hond, waarmee hij zijn pleidooi voor het opheffen van Wilders' beveiliging inleidde. Eerder trakteerde de Vara ons al op Paul de Leeuw,die in zijn rol van pedofiele clown zong dat hij zo vrolijk was omdat Wilders dood was, en de NPO zond een filmpje uit waarin Wilders als prooi in een computerspelletje met lood werd volgepompt.
"De moord op Wilders wordt aangekondigd, verheerlijkt en als rechtvaardig gezien." Waarom is links Nederland zo gebeten op Wilders? Wilders weigert om onze westerse waarden op te offeren en concessies te doen aan de islam. Dát is een doodzonde.
Net zoals het voor socialisten een morele plicht is om geweld of dwang te gebruiken tegen iedereen die weigert materiële offers te brengen t.b.v. mensen die een onvervulde behoefte of nood claimen, is het voor multiculturalisten een morele plicht om geweld of dwang te gebruiken tegen iedereen die weigert zijn waarden en overtuigingen op te geven voor die van andere culturen. Zoals socialisten dwang legitimeren met de volkswil, het algemeen belang en het afschilderen van tegenstanders als uitbuiters en onverbeterlijke hebberts, egoïsten en Scrooges, zullen multiculturalisten hun dwang legitimeren door het afschilderen van tegenstanders als racisten en fascisten.
De motivatie voor Theo Maassen en de Vara is de altruïstische moraal, niet te verwarren met goede wil. Altruïsme verlangt van ons dat we leven voor anderen en onszelf verloochenen, niet alleen in materiële zin, maar ook in culturele zin:
It is your mind that they want you to surrender, all those who preach the creed of sacrifice—whatever their tags or their motives, whether they demand it for the sake of your soul or of your body, whether they promise you another life in heaven or a full stomach on this earth. Those who start by saying: “It is selfish to pursue your own wishes, you must sacrifice them to the wishes of others”—end up by saying: “It is selfish to uphold your convictions, you must sacrifice them to the convictions of others.” - Ayn Rand, The Virtue of Selfishness; (vet toegevoegd door redactie)
Wie niet mee wil doen is een onmens, tegen wie dwang of geweld mag worden gebruikt:
Every man, [philosophical altruists] argue, is morally the property of others—of those others it is his lifelong duty to serve; as such, he has no moral right to invest the major part of his time and energy in his own private concerns. If he attempts it, if he refuses voluntarily to make the requisite sacrifices, he is by that fact harming others, i.e., depriving them of what is morally theirs—he is violating men’s rights, i.e., the right of others to his service—he is a moral delinquent, and it is an assertion of morality if others forcibly intervene to extract from him the fulfillment of his altruist obligations, on which he is attempting to default. Justice, they conclude, "social justice", demands the initiation of force against the non-sacrificial individual; it demands that others put a stop to his evil. Thus has moral fervor been joined to the rule of physical force, raising it from a criminal tactic to a governing principle of human relationships. - Ayn Rand, Moral Inflation, The Ayn Rand Letter; (vet toegevoegd door redactie)
Dat Maassen en de Vara vinden dat iemand die bedreigd wordt om wat hij zegt geen beveiliging verdient, betekent ook dat de vrijheid van meningsuiting hun geen barst kan schelen. Integendeel, als islamisten critici van de islam (mond)dood maken, is dat prima. Kritiek mag best met geweld of intimidatie worden beantwoord.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten