Winston Churchil schreef :
'If you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed; if you will not fight when your victory will be sure and not too costly; you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a small chance of survival. There may even be a worse case: you may have to fight when there is no hope of victory, because it is better to perish than to live as slaves.'

Als je niet bereid bent te vechten voor het juiste/het recht wanneer je makkelijk kunt winnen zonder bloedvergieten; als je niet bereid bent te vechten wanneer de overwinning zeker is en niet kostelijk; dan kan je tot op het moment komen dat je toch zal moeten vechten met alle kansen tegen je, en er slechts een kleine kans op overleven bestaat. Het kan zelfs zover komen dat je zal moeten vechten wanneer er geen hoop meer is op overwinning omdat het beter is te sterven en vergaan dan te leven als slaven."

25 december 2011

Mijn Eindejaars- en Nieuwjaarswensen

Hallo allemaal,

Omdat
we binnenkort het einde van het jaar 2011 beleven, wil ik
iedereen hartelijk bedanken voor al die e-mails die jullie me hebben
doorgestuurd.

Ik bedank alvast iedereen die me de mail heeft gestuurd over die
rattenpis in de lijm van enveloppen,
want
nu moet ik telkens een natte spons gebruiken bij iedere brief die
ik wil dichtplakken.

Ik heb ook geen spaargeld meer, omdat ik alles al heb weggeven aan dat
zieke kindje. Dat jullie blijkbaar ook allemaal al jaren kennen,
en dat al voor de 1.387.258ste keer aan het doodgaan is in het ziekenhuis.

Maar dat zal gelukkig vlug veranderen, wanneer ik die 15.000 dollar
zal ontvangen van Bill Gates en Microsoft, omdat ik heb meegedaan aan
hun speciale e-mailprogramma.

En ook van die oude bankbediende uit Nigeria die 7.000.0000 dollar met
mij wil delen, omdat er een naamgenoot van mij plotseling is overleden
door een auto-ongeval.

Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over mijn verloren zieltje,
want dankzij jullie zorgen voortaan 363.214-engeltjes voor mij.

Ik heb ook geleerd, dat mijn gebeden alleen verhoord zullen worden als
ik mijn e-mails binnen 5 minuten doorstuur naar minstens 7 vrienden en
vooraf een wens doe.

Ik drink ook geen Coca Cola meer, omdat dit geldstukken kan oplossen
en harde Wc-vlekken verwijdert.

Ik zal voortaan ook geen pompstation binnenrijden, zonder een vriend
mee te nemen die een oogje in het zeil houdt terwijl ik aan het tanken
ben, zodat er geen
seriemoordenaar de kans krijgt stiekem op mijn achterbank te kruipen.

'k Ben ook op mijn hoede als ik in een winkelcentrum binnen stap, want
met die gratis proevertjes kunnen ze mij drogeren en bestelen.

Ik neem ook geen telefoons meer op, want iemand zou mij kunnen vragen
om '#198#' in te toetsen, met als gevolg een gepeperde factuur waarop
een groot aantal telefoontjes
naar o.a. Jamaica, Oeganda, Singapore en Oezbekistan staat vermeld.

Als je deze mail nu niet doorstuurt naar 144.000 vrienden binnen de
volgende 10 minuten, zal een grote vogel op je kop landen, met een
acuut diarreeprobleem
en zullen alle strontvliegen van de dichtstbijzijnde varkensfokkerij
op je rug komen zitten.

Trouwens.... Wist je dat een Zuid-Amerikaanse geleerde na diepgaand
onderzoek heeft ontdekt, dat mensen met een laag IQ
altijd hun mails lezen terwijl ze de muis van hun computer blijven
vasthouden?

Je hoeft je hand nu niet meer van de muis af te laten; het is toch al te
laat...

Blijf vooral doorgaan met lachen, werken aan en hopen op een onafhankelijk Vlaanderen.

 Prettige feestdagen, vakantie of wat dan ook.
En de beste wensen voor 2012!

Geen opmerkingen: