De haast waarmee men een nieuw verkeersbord voor vrachtwagens heeft ingevoerd doet me vermoeden dat een politiek doelpunt moest gescoord worden door de SPA ministers van verkeer ( Landuyt) en immobiliteit ( Van Brempt) zo net voor de verkiezingen. Wat blijkt; al die "slimme" en vetbetaalde "specialisten" en politici hadden de rebus verkeerd geschreven ha ha ha ! Als zij al niet een rebus van de eerste keer juist kunnen schrijven, wat zegt dat dan over die grote leiders met een universitair diploma, en wat mag men dan verwachten van de chauffeurs die dit voor hun wielen geworpen krijgen?
Men verwacht van die mensen dat het goede puzzelaars en rebuslezers zijn. De vele buitenlandse chauffeurs begrijpen er vaak niets meer van.
Om de haverklap duiken er nieuwe pictogrammen en afkortingen op.
Bij het bos verkeerspalen komt er weer eentje bij, en ze zijn dus zoals blijkt niet steeds tijdig en juist interpreteerbaar, zoals dit het geval is voor meerdere signalisaties en verkeerstoestanden.
Bovendien gaan we (volgens de Europese gedachte?) in de richting van elk landje zijn eigen standje, elke minister zijn eigen bordje en wetje.
Incompetente prutsers noem ik dat.
Men verwacht van die mensen dat het goede puzzelaars en rebuslezers zijn. De vele buitenlandse chauffeurs begrijpen er vaak niets meer van.
Om de haverklap duiken er nieuwe pictogrammen en afkortingen op.
Bij het bos verkeerspalen komt er weer eentje bij, en ze zijn dus zoals blijkt niet steeds tijdig en juist interpreteerbaar, zoals dit het geval is voor meerdere signalisaties en verkeerstoestanden.
Bovendien gaan we (volgens de Europese gedachte?) in de richting van elk landje zijn eigen standje, elke minister zijn eigen bordje en wetje.
Incompetente prutsers noem ik dat.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten