Winston Churchil schreef :
'If you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed; if you will not fight when your victory will be sure and not too costly; you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a small chance of survival. There may even be a worse case: you may have to fight when there is no hope of victory, because it is better to perish than to live as slaves.'

Als je niet bereid bent te vechten voor het juiste/het recht wanneer je makkelijk kunt winnen zonder bloedvergieten; als je niet bereid bent te vechten wanneer de overwinning zeker is en niet kostelijk; dan kan je tot op het moment komen dat je toch zal moeten vechten met alle kansen tegen je, en er slechts een kleine kans op overleven bestaat. Het kan zelfs zover komen dat je zal moeten vechten wanneer er geen hoop meer is op overwinning omdat het beter is te sterven en vergaan dan te leven als slaven."

07 juni 2016

De onafwendbare executie, tenzij ik mijn mond hou.


Geplaatst op 07/06/2016 door 


Weer geblokkeerd door Facebook, nu zelfs voor 30 dagen. De reden commentaar bij een foto van afgeslachte gorilla’s. Dit dateert al van enkele jaren geleden moet je weten. 
Dus iemand is mij volledig aan ’t natrekken. Stalking is dus niet verboden als het door de juiste mensen wordt toegepast.
“Je bent tijdelijk geblokkeerd van het plaatsen van inhoud
Deze tijdelijke blokkering duurt 30 dagen en je kunt tijdens deze blokkering geen berichten op Facebook plaatsen.
Je hebt herhaaldelijk berichten geplaatst die niet zijn toegestaan op Facebook. Lees de richtlijnen voor de Facebook-community om erachter te komen welke berichten niet zijn toegestaan op Facebook.”
Men is mijn account tot in de verre geschiedenis grondig aan ’t uitpluizen om te zoeken waar er mogelijk iets zou staan dat tegen de FB richtlijnen en de gedachtenpolitie van de EUSSR en Unia ingaat. Een volgende keer zal een permanente ban zijn. een virtuele executie, sinds kort opgelegd door de EUSSR en wellicht gesponsord .
Ik vrees dat ik vier opties heb:
-Mijn  account instellen naar ‘ alleen voor vrienden en een striktere vriendenpolitiek voeren
-Me de mond laten snoeren en enkel nog politiek correcte dingen schrijven.
-Enkel nog op de websites Nageltjes.be en de blog a.griffon op Blogger, schrijven en de links ernaar publiceren en verdelen
-Me nog een keer de mond laten snoeren met een permanente ban ‘geexecuteerd’ worden
Voor zullen links naar artikels en commentaren geplaatst worden door nabije vrienden.
Ik zou graag de ganse historische databank met teksten en links willen veilig stellen door ze op een harde schijf te bewaren, ze eventueel elders te publiceren. ik zoek het uit, maar tips zijn welkom.
We hebben iets wat je hebt geplaatst verwijderd
We hebben het onderstaande bericht verwijderd omdat dit in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community:
Om mijn vorige post te illustreren. Helaas dat het zo een wreed beeld moet zijn. Recht uit Ebolaland. In hun ogen maar bushmeat. In mijn ogen kanibalisme. En dan vraag je hoe ze daar ebola krijgen. En dan zouden we die negers nog moeten gaan helpen? Pftt. achterlijk volk; de beesten onder de dieren.


Geblokkeerd door FB. Nu voor 30 dagen, en dit voor een foto met (ik geef toe) nogal heftige commentaar en bedenkingen , maar geplaatst als addendum of voorbeeld bij een eerder die dag geschreven artikel over het stropen, de het uitmoorden en ook eten van mensapen, het mogelijke verband met en de verspreiding van ebola en HIV …, en het eten van apen en zeker mensapen als kannibalisme beschouwd moet worden. Ook nu wordt er hier in west Europa bushmeat binnengesmokkeld, veelal apen.
Ik vind dat het doden van gorilla’s gelijk staat met moord, zeker nu ze op uitsterven staan. In mijn ogen zijn alle diersoorten evenwaardig aan de mens (behalve de microben en muggen enzo) en de mens is geen wezen geschapen naar het evenbeeld van god, net zomin dat een vrouw uit de rib van een man werd gemaakt en het paradijs of de hemel bestaan. Het paradijs, dat is hier op aarde, voor de duur van ons leven. En zie wat het mensDOM er van gemaakt heeft, en verder van aan ’t maken is. Ja, ik kies voor het leven van 100 apen boven dat van 1 miljoen achterlijke mensen.
Door een kwaadwillige lezer is het kleine stukje met foto uit de context getrokken van een die dag geplaatst artikel naar aanleiding van gelijkaardig nieuws . De foto, komt uit een krantenartikel dat deze massamoord aankloeg. Ik ga eens proberen te zoeken wanneer het hoofdartikel werd geplaatst en in welke actuele context. Eigenlijk zou ik het de censor van FB moeten vragen. Zij hebben het tussen de duizenden berichten, gespreid over vele jaren, al wel gevonden op de status van Antoine Griffon

Geen opmerkingen: