Winston Churchil schreef :
'If you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed; if you will not fight when your victory will be sure and not too costly; you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a small chance of survival. There may even be a worse case: you may have to fight when there is no hope of victory, because it is better to perish than to live as slaves.'

Als je niet bereid bent te vechten voor het juiste/het recht wanneer je makkelijk kunt winnen zonder bloedvergieten; als je niet bereid bent te vechten wanneer de overwinning zeker is en niet kostelijk; dan kan je tot op het moment komen dat je toch zal moeten vechten met alle kansen tegen je, en er slechts een kleine kans op overleven bestaat. Het kan zelfs zover komen dat je zal moeten vechten wanneer er geen hoop meer is op overwinning omdat het beter is te sterven en vergaan dan te leven als slaven."

22 maart 2017

Adders aan onze borst


Geplaatst op Nageltjes.be op 22/03/2017 door 


Het kan en mag al niet dat er een instituut bestaat en wordt voortgezet als het CGKR/ UNIA. Het Stasicentrum dat geheel volgens extreem linkse visie werd opgericht door wijlen pater Johan Leman en sindsdien bevolkt wordt door autochtoon-vijandig personeel.
Opnieuw een mooi voorbeeld hiervan is Rachida Lamrabet die er als juriste werkt.
Zij presteerde het om tijdens een interview met Knack, naar aanleiding van een door haar met belastinggeld gemaakte kortfilm, te stellen dat het ‘Boerkaverbod is verregaande inbreuk op vrijheid en privacy’.
Vraag ik mij af:
a) Aan welke madrassa studeerde zij sharia-recht? En indien zij (ook) hier studeerde: hoe het het kan dat zij een diploma rechten haalde ( ook op onze kosten), en wie gaf (geeft) er les aan onze universiteiten?
b) Vanuit welke achterlijke religieuze ideologie ze deze stelling opdiepte?
c) Hoe het kan dat ze, gezien deze uitspraak, thuis kan horen in ons Vlaanderen, zich zelfs tot de vrouwen mag rekenen?
d) Hoe kan het dat zo iemand voor het overbodige spionnencentrum UNIA mag werken, en ook daar betaald wordt met belastinggeld? Al is dat een retorische vraag, want er zit daar nest van zulke staatsgevaarlijke figuren. De adders die Vlamingen blijkbaar koesterden aan hun borst.
e) Wie rekruteerde haar en gaf haar de mogelijkheid om in ons gezicht te spuwen,en erger.
Deze vrouw die zo’n uitspraken doet, zou het land moeten worden uitgezet naar een van die islamitische prachtstaten waar haar uitspraken op applaus zullen worden onthaald, en waar zij haar verdere leven als een pinguïn mag rondlopen gedomineerd door mannen.
Geen auto meer, zelfs geen fiets. Achter een gordijn en de kookpotten, 10 kinderen baren en alle dagen een pakje slaag.
Ik gun het haar van harte, en wil haar reis naar haar paradijs zelfs sponsoren.
En nu buiten ! Geen belastinggeld meer voor deze kansenparel !
Rot toch op met jullie moslimidentiteit !

Vlamingen, Europeanen, denk na !
Welke adders koesterden wij aan onze borsten?

Hier, het artikel met foto van de adder uit dit multicul-verhaal

‘Boerkaverbod is verregaande inbreuk op vrijheid en privacy’


'Boerkaverbod is verregaande inbreuk op vrijheid en privacy'Rachida Lamrabet Foto: Katrijn Van Giel http://www.standaard.be/cnt/dmf20170321_02792157
Schrijfster Rachida Lamrabet, werkzaam als juriste bij het Interfederaal Gelijkekansencentrum Unia, werkt voor een theaterproject van de Brusselse KVS aan een kortfilm waarin ze het recht verdedigt om een boerka te dragen. Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir vraagt zich op Twitter af of Unia dit standpunt deelt.
In een interview met Knack vertelt Lamrabet over haar kortfilm Deburkanisation. Volgens Lamrabet is het boerkaverbod immers een verregaande inbreuk op de vrijheid en de privacy van vrouwen. Lamrabet benadrukt wel dat ze in eigen naam spreekt.
‘Een vrouw in boerka geeft het signaal dat haar lichaam privé is en dat ze onzichtbaar wil blijven voor de buitenwereld. Maar dat werkt op de buitenwereld als een rode lap op een stier: het is not done om je zo af te schermen. Door het boerkaverbod is het in België zelfs bij wet bepaald: vrouwen moeten zich laten zien’, aldus Lamrabet in Knack.

'Boerkaverbod is verregaande inbreuk op vrijheid en privacy'

 Dat veel mensen de boerka als vrouwonvriendelijk zien, getuigt volgens de juriste van een paternalistische visie: ‘We moeten die arme vrouwen, die door hun mannen en hun godsdienst worden onderdrukt, van hun sluiers bevrijden!’ Ze moeten worden zoals westerse vrouwen, en dan is het goed.’
Dat is volgens Lamrabet nonsens. ‘Vrijheid kan zich op verschillende manieren uiten. Ook door er bewust voor te kiezen je lichaam niet te laten zien.’
Lamrabet stelt dat we moeten respecteren dat vrouwen met een boerka niet willen deelnemen aan de samenleving zolang die overtuiging andermans vrijheden niet in het gedrang brengt.
Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir vroeg zich op Twitter af of Unia dit standpunt deelt. Daarop antwoordde Unia dat Lamrabet in Knack in eigen naam spreekt. 
image_pdf

Geen opmerkingen: